Club zorgt – alwéér – voor primeur in België: “Dit is niet zomaar een PR-stunt”

Club-fans juichen (Club Brugge - Sint-Truiden)

Een voetbalclub heeft ook een sociale en maatschappelijke rol te vervullen en daar zijn ze zich bij Club Brugge overduidelijk goed van bewust. Blauw-zwart pakt namelijk als eerste in België uit met een onderbouwde ethische code die moet waken over het DNA van de club.

31 maart 2019 14:39 - Die ethische code moet de kernwaarden van de landskampioen in de verf zetten en uitdragen: verbondenheid, authenticiteit, eenvoud, trouw, passie, sociale bewogenheid, verdraagzaamheid, openheid, eerlijkheid, integriteit, respect en sportiviteit.

“Dit is niet zomaar een PR-stunt, maar heel diepgaand en professioneel”, stelt Chief Commercial Officer Bob Madou in Het Nieuwsblad. Club Brugge gaat er werk van maken om die kernwaarden in alle geleding van de club te bewaken.”

Blauw-zwart zorgt in ieder geval voor een opvallende primeur in België want het baseerde zich voor het opstellen van de code op het nodige onderzoek en werkte zelfs samen met een professor in de filosofie en ethiek.

Krijg 80 euro gratis bij het aanmaken van een Unibet account!

Ben jij een échte Club-fan?
Vul dan je voornaam en e-mailadres in en klik op de blauwe button ('houd me op de hoogte'). Zo ontvang jij als eerste het belangrijkste nieuws over Club Brugge. Bovendien maak je gratis kans op het officiële Club Brugge thuisshirt 2017-2018.
I agree to have my personal information transfered to MailChimp ( more information )
Comments are closed.