Club Brugge stelt weer nieuwe partner voor: “Een logische keuze”
Club Brugge krijgt veel kritiek door de samenwerking met gokbedrijf Unibet. Blauw-Zwart stelt op de officiële kanalen na DSM, iQuu en Evian weer een nieuwe partner voor met Easykit.
‘Easy kit is al 25 jaar marktleider in het aanbieden van zelfbouwpakketten op maat voor verwarming, ventilatie, sanitair, zonnepanelen en elektriciteit’, zo staat te lezen op de webstek van Club Brugge. Marketing Manager van Easykit Roel Van den Eynde is in de wolken met de samenwerking. “No Sweat/No Glory zou perfect de slogan kunnen zijn van Easykit.”
“Onze klanten plaatsen zelf hun technieken met de ondersteuning en training van hun eigen Easykit coach. Na de inspanning (sweat) mogen onze klanten fier (glory) zijn, ze hebben namelijk zelf hun installatie geplaatst. Als marktleider in onze sector is het ook een logische keuze dat we een ploeg kiezen die al jaren aan de top staat in het klassement. We supporteren al 25 jaar voor onze klanten, al jaren voor het veldrijden en nu ook voor Club Brugge!”, aldus Van den Eynde.